【漁民系列】漁美人與慳妹空姐 #2

「請注意頁底重要聲明」

 
 
【Asset Allocation 資產配置】
 
慳妹空姐:哇! 金價升穿咗2000美金啦,好彩上星期你提我諗清楚asset allocation 之後,我下定決心買咗d喳,以家賺到少少買餸錢。嘻嘻~😊😊😊
#漁美人:咁都要你肯做功課,加埋實際行動先有呢個結果。你個無薪假都唔知要放幾耐,有錢幫補吓買餸都好嘅。
慳妹空姐:係呀!唔止買餸錢,仲有新必需品-口罩錢呀!唔知係咪最近我多番啲喺香港shopping ,發現啲嘢比起以前好似貴咗嘅?淨係口罩,1月時買約$40一盒,以家雖然冇炒價時咁瘋狂,但都要$7-80一盒。
#漁美人:所以我哋以家仲用緊$40一盒嘅口罩,感覺上抵好多。就好似買金,你2000美金樓下買咗d,以家升穿2000美金,咪唔會人有我冇咁失落囉。你個asset allocation 除咗金,仲有乜?
慳妹空姐:除咗金幣,我仲買咗黃金ETF同金礦股囉,係咪叻番次?😊😊😊
#漁美人:全部都同金有關?其他assets 呢?
慳妹空姐:呢啲咪唔同assets 囉,有ETF,有股票,又有實金。
#漁美人:呢個唔係asset allocation 喎。你追開做愛情節目嘅台灣女主持呢,最近拍片教人財經,不如你睇吓佢解釋asset allocation 資產配置啦。
 
 
#慳妹空姐:吓?又要做功課?點解我唔可以做個天真無邪嘅女人仔就算?😔😔😔
 
#漁美人:因為我哋生於亂世。冇腦嘅人依家會開心啲,但之後……就冇人知啦!總之我哋互相支持,互相學習,好冇? #womensupportingwomen
 
P.S. 唔想聽台式國語,可以睇英文Version:
 
P.S.S 漁美人都support 男漁民的😉
Good night and thank you all fishers xx

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2020-08-05