【漁夫短評】Elon Musk 專注於訊號而不是噪音

「請注意頁底重要聲明」

 

好多人都話自己崇拜 Tesla CEO 馬斯克 (Elon Musk),咁有冇留意佢經常重複幾十句說話?而其中一句就係「專注於訊號而不是噪音!」

 

過去六個月影響股市最重要的訊號是什麼?就係聯儲局於去年11月宣布收水,跟住觸發美股熊市!而日日花更多時間去睇財經新聞及免費YouTube所接收到的都係噪音!

 

開始睇呢個免費post之前,唔該share埋俾朋友先,咁漁夫先有動力出多啲呢類posts🙏

 

簡單熊市定義係冇用

 

一般主流媒體及股市專家,都係用標普500指數跌20%作為美股熊市定義,不過現時更重要的納指已經跌夠20%,咁散戶仲係唔信美股已經處於熊市?仲有專家不斷話你知係牛三🫣

 

專家熊市當牛三

 

2022年4月,當大部份人認為美股四月seasonal往績高機會率睇升⋯⋯咁點知成個月就由頭跌到尾!因為專家門忘記了今年係美國4年總統周期嘅收水年份,更有人恥笑漁夫半年來一直講,美股於去年11月聯儲局宣布收水後就步入熊市!咁跌足一個月之後,到五月初個個專家可能又轉口話Sell in May? 等到人人唱淡之後可能又會反彈夾死追沽嘅淡友?啱啱香港就係用「翻車魚 Mola Mola」頭版新聞挾死熊證。不過,熊市間中亦會超賣都唔識反彈㗎,唔識trade🐻就會 #左一巴右一巴。

 

再俾多少少資料大家參考,熱門科技股距離52週高位:

 

#AAPL 跌13.7%📉

#MSFT 跌20.5%🐻

#GOOGL 跌24.7%🐻

#AMZN 跌34.1%🐻

#TSLA 跌30.0%🐻

#TSM 跌35.7%🐻

#ASML 跌36.9%🐻

#FB 跌47.8%🐻

#ADBE 跌43.4%🐻

#CRM 跌43.6%🐻

#NVDA 跌 46.5%🐻

#AMD 跌48.0%🐻

#SQ 跌65.6%🐻🐻🐻

#SNAP 跌65.9%🐻🐻🐻

#SPOT 跌66.7%🐻🐻🐻

#NFLX 跌72.8%🐻🐻🐻🐻🐻

#SHOP 跌75.8%🐻🐻🐻🐻🐻

#RBLX 跌78.4%🐻🐻🐻🐻🐻

 

而事實上,納斯達克上市公司已經有⋯⋯

😵‍💫超過45%的股票下跌50%

🤢超過22%的股票下跌75%

💀超過5%的股票下跌90%

 

你等一般主流媒體及股市專家宣布熊市來臨,你嘅美股戶口可能已經冇咗一半,其實好多人已經輸凸咗之前賺嘅錢!

 

漁夫選股法則

 

不過,如果學懂漁夫嘅選股法則,就唔會買中上面呢啲🐻🐻🐻🐻🐻股,更有機會於未來6個月買中明日股王🌟🤩,所以時機與技巧同樣重要‼️

 

大家好,我係股市漁夫嘅創辦人Lewis,我做咗投資分析已經接近30年,以往比較過唔同形式嘅投資方法,綜合每種方法嘅強項,濃縮成為一個三堂嘅免費課程,如果大家想參加,就用以下連結參加。

 

參加漁夫免費網上三天課堂,將會分享投資的三個選股訣竅😃

 

免費報名:https://bit.ly/35F7ioV

 

在這三堂免費講座,我總結過去三十年的投資分析經驗,分享幾個選股重點。不需要複雜計算,不需要小道消息,同時兼顧大市、技術、及基本分析。

 

 

第一堂:提防中冧把降

 

✅ 市場上超過 7成股票,會被大市牽着走,只看大盤指數及常用技術指標有什麼盲點 ?

 

✅ 有什麼指標領先港股/美股指數?

 

 

第二堂:簡易分辨牛熊

 

✅ 什麼是股市牛熊四個階段?

 

✅ 為何第二階段投資績效最好?

 

✅ 真實案例分析

 

 

第三堂:板塊資金流向

 

✅ 如何找出有資金流入的強勢板塊?

 

✅ 有什麼免費工具做板塊分析?

 

✅「板塊能量圖」提升效率

 

 

修正最常犯毛病

 

🙅🏻‍♂️ 揀錯指數作為大市指標

 

🙅🏻‍♂️ 揸住跑輸指數的股票

 

🙅🏻‍♂️ 長揸過氣股王

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-05-01