【名家給力場】美CPI出爐或彈一彈

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】美股近期大幅波動,市場關注到底跌完未,美國今晚會出4月通脹數據,如果睇返唔同資產,連風險資產都大跌,例如虛擬貨幣比特幣(Bitcoin)回調咗約20%,係咪反映市場依家處於Risk Off狀態?
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,虛擬貨幣係一個指標,如果跌得急,唔多唔少都會影響美股,上個月好多人預期5月會反彈,結果冇彈之餘仲要跌。佢又話,虛擬貨幣喺5月開局係跌得多,原因係穏定幣開始唔穏定,而Bitcoin係一個指標,反映投資者肯唔肯去炒,而虛擬貨幣及相關股票,例如Coinbase,同埋近年年輕人好鍾意用嚟做炒賣工具,就係3倍嘅納指ETF,叫TQQQ,因為玩呢啲都係同一班人,所以牽一髮動全身。
 
Lewis又話,「Bitcoin教主」Michael Saylor係Microstrategy CEO,舊年叫人按埋層樓去買Bitcoin,佢間公司舉埋債去買Bitcoin,Bitcoin同納指及科技股關連性好高,而呢啲投資者都係好短線,依家應該會畀人Call孖展,所以呢啲投資產品全部跌晒落去,今輪跌浪就係跌呢啲,至於幾時會反彈,Lewis話不排除今晚出CPI數據會彈或挾淡倉,但之後......
 
 

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-05-11