【名家給力場】美通脹炸彈唔易拆

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】美國總統拜登噚日指,要畀空間聯儲局主席鮑威爾,會放手畀佢及聯儲局遏通脹,之後財長耶倫又出嚟認衰,話自己錯判通脹形勢,拜登民望因為通脹飆升仲差過特朗普,到底拜登政府可唔可以拆到呢個通脹炸彈?
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,拜登高調召見鮑威爾,但最有趣係會面後出嚟認錯係耶倫,舊年一直話通脹只係暫時性其實係聯儲局,睇返美國現任財金官員,最有公信力應該係耶倫,有可能係鋪定後路,一旦未來控制唔到通脹,就會由鮑威爾孭晒呢隻黑鑊,因為拜登話聯儲局係獨立運作,唔受華府影響。
 
Lewis又話,標指舊年一路破頂時,拜登民望就一路破底,依家就喺低位橫行,其實佢哋係做得好差,睇返特朗普上任時,頭400日民望係差過拜登,但過咗1年後,特朗普民望逐步攀升,但拜登就繼續跌,之前股市升拜登民望一直跌,喺通脹惡化下佢嘅民望似乎想再破底,所以佢係有好大壓力,尤其中期選舉就到,必須搞掂通脹,美股喺上個月20日後反彈,然後會出現通脹見頂嘅聲音,估聯儲局9月唔會加息0.5厘,但噚日有局方官員話未來有幾次要加息0.5厘,市場有樂觀得太早之嫌。
 
上集: https://finance.now.com/analysis/post.php?id=734565&type=338
 
下集: https://finance.now.com/analysis/post.php?id=734566&type=338

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-06-01