【名家給力場】美股係咪重新起動?

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】過去一個星期,美股投資者似乎回復樂觀心態,一方面認為,美國通脹有機會已經見頂,其次預期聯儲局9月加息幅度或有機會開始收窄,大行高盛亦樂觀預期,美國經濟有機會避過衰退,實現軟著陸,美股是否到了重新起動的時候呢?過去一周,與其他資產比較是否印證這股心態?
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄話,依家市場心態開始冇咁悲觀,甚至有講法話睇返好,最主要嘅理據係當標普500指數跌後反彈到跌幅嘅一半,之後就唔會再創新低,但呢種講法就睇得太短,睇返過去100年歷史,跌後反彈到跌幅嘅一半,未擺脫熊市都試過唔少次,之前5月同6月時都話要小心有大反彈,依家的確係發生緊,而且標普500指數已經去到200天線,估計破200天線嘅幾個百分比都唔出奇,以往有10%時間會去到反彈跌幅75%,所以標普500指數去到4400樓上都唔出奇。
 
Lewis又話,過去一個禮拜,美股一支獨秀,跑贏各類資產價格,美債、美金都跑輸比美股,有一個特別現象,網紅股(Meme Stock)代表係襯熱鬧,係一啲網站、留言區或者討論區見到某個知名投資者,例如Michael Burry等人買咗啲咩,咁啲人就會跟住去追,例如上年GME、今年AMC都係咁樣炒,所以Meme ETF跑贏標普500指數升幅嘅一倍,代表散戶開始Fear of Missing Out(FOMO),即「怕執輸」心態,驚牛市嚟咗,怕執輸要追入去,但大家唔好忘記,例如2009年牛市出現,標普500指數係666點,就算升到1300點先追,其實之後都有倍數升幅,所以唔需要Fear of Missing Out,如果真係牛市返嚟,都唔係高追,而係等佢回返落嚟先買,等牛市確認咗先買係安全啲。
 
視頻鏈接(第 1 部分):https://finance.now.com/analysis/post.php?id=748912&type=338
 
視頻鏈接(第 2 部分):https://finance.now.com/analysis/post.php?id=748913&type=338

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-08-17