【名家給力場】標指可能會再跌30%?

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】美國8月消費物價指數(CPI)反映通脹仍未受控,市場預期聯儲局加息步伐會更進取,拖累美股噚晚急瀉。
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,觀察到仲有唔少散戶追入美股指數嘅ETF想撈底,但佢認為,好多人仲未意識到今次美股跌勢唔係一般調整咁簡單,因為美國嘅金融系統正承受好大壓力,例如惡性通脹、經濟衰退,亦未知有冇金融機構會出事,因此,美股好有可能落返6月低位。
 
Lewis又話,雖然據圖表分析,VIX指數周期波動喺9月19日(下周一)見頂,但佢強調,依家嘅市場風險已不能單靠技術分析預測,可能今次指數會繼續衝上去,反映落美股就可能有大事發生。佢又提及,美股高息企業債ETF亦跌至近6月低位,根據圖表分析,標普500指數通常都會跟隨高息企業債回落。
 
再睇埋美國銀行嘅基金經理調查,Lewis話基金經理持股比重已大幅下降,2008年金融危機時,基金經理亦係減倉減到低於正常水平,反映指數都仲未見底,預期標指可能會再跌30%至40%。
 
 

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-09-14