【名家給力場】金融市場壓力好大

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】聯儲局繼續議息,香港時間周四凌晨就會公布結果,美股因議息變得波動,亦明顯反映8月中嗰浸反彈係陷阱,基本上除咗美元,大部分資產或投資種類都自高位回落,加上聯儲局態度愈來愈鷹,令債息抽升得好急,美股估值及收息率亦愈來愈唔吸引。
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,喺黃金、標指、美元、納指100等各類資產價格中,美股尤其納指表現係最差,而標指喺1個月內亦跌咗10%,市場預期聯儲局會加息0.75厘或1厘,而聯儲局一向好少畀到驚喜市場,因此,美股8月開始跌咗咁多,夾淡倉亦唔出奇。
 
Lewis又指,美股近月表現差,但恒生指數及美國10期債券都跌得少過美股,其實今年標指同長債跌幅差唔多,但經過8月嗰浸跌幅後,長債跌幅已經係標指一半,如果美國瀕臨衰退或金融市場有好大壓力,睇返過去20至30年表現,通常美元及美債都會升,但暫時只係美元有得升,若聯儲局加息加得好狠,令美國通脹回落,美債就會升,不過,若聯儲局最終同市場預期一樣只加息0.75厘,美債就未必可以升。
 
視頻鏈接(第 1 部分):https://finance.now.com/analysis/post.php?id=755700&type=338
 
視頻鏈接(第 2 部分):https://finance.now.com/analysis/post.php?id=755701&type=338

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-09-21