【名家給力場】鮑威爾鷹定鴿唔重要

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】隔晚聯儲局主席鮑威爾發表講話,雖然同日前亞特蘭大聯儲銀行行長嘅口徑一致,話美國經濟持續強勁,利率峰值可能高過預期,但市場似乎未受佢嘅言論影響,仲解讀為鮑威爾言論唔夠鷹,美股照升,鮑威爾講話係咪真係冇市場預期咁鷹?

「股市漁夫」創辦人莊志雄指,呢個係市場解讀,但最重要係睇返資產價格表現,因為可以反映市場點樣解讀,反而市場人士點講係另一回事。佢認為,過去一星期資產價格表現幾奇怪,可能市場聚焦喺美股標普500指數身上,但其實鮑威爾發言後,或重磅科技股出咗業績後,出現一個奇怪現象,就係美元升,美債跌價,美債息升,而對利率十分敏感嘅黃金,價格亦下跌,如果睇返資產價格,除美股外,偏向係「水緊咗」。

Lewis又話,嗰個星期鮑威爾講咗兩次嘢之後,睇資產價格除美股外都係偏緊,所以佢講嘢鷹或鴿並唔重要,最重要係睇返資產價格表現。

視頻鏈接https://youtu.be/bfifUGGwJBw

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2023-02-08