【漁民系列】安全感的訓練(下)

「請注意頁底重要聲明」

中篇同大家分享咗如果唔想自己咁易俾杏仁核騎刧,可以試吓【1】刻意練習(Deliberate Practice) 或/及【2】靜坐 (Meditation)。有漁民分享佢一日30分鐘至1個鐘嘅meditation習慣,絶對值得掌聲鼓勵XX。而船長叫大家試吓嘅Headspace app,我都曾經用過,負責聲音導航嘅co-founder Andy Puddicombe把聲好sexy,瞓前聽聽即刻瞓得好啲😌。

Hi大家好!我係漁美人。

雖然Andy Puddicombe把聲好sexy,但自從我學習咗Vipassana Meditation之後,就只係刻意地練習Vipassana,其他方法都冇再用喇。

關於Meditation,中文多數譯做「靜坐」或「冥想」,因此我覺得好多人誤以為坐喺度咩唔諗或者好似元神出竅咁,就係成功嘅Meditation。我就認為點解讀Meditation,係非常個人嘅事。因為Meditation對每個人嘅意義唔一樣,就好似你我他嘅人生意義唔一樣;而每個人對Meditation嘅領悟又唔一樣,好似投資咁,有啲人一世都學唔識,有啲人則遲嚟先上岸。雖然好Cliché,但無論做人、投資或Meditation,個人悟性好重要。而呢個悟性,我認為同英文嘅mindfulness and awareness 好近似。對於我嚟講悟性唔係咩佛系心態,而係由了解自己開始,包括目標係乜?有咩步驟可以達到目標?如果未能成功達到,有咩舊pattern可以改善,從而去達到目標等等。假如漁民想練習Meditation,不妨喺開始前問吓自己點解要咁做,否則最後只會三分鐘熱度。

關於Vipassana,我去過香港嘅新生10日課程、舊生短期課程及做過義工。新生10日課程對無乜Meditation經驗嘅現代人嚟講絶對係極痛苦嘅training,因為1) 電話被收起; 2) 除咗每日中午及最後一節課後有機會向老師請教外,其餘時間都要practise noble silence (即係唔準同任何人講嘢) ;3)每日朝早4點起身,4點半開始當日課程。4) 冇晚餐。但新生可以喺下午5至6點,食一個水果及飲一杯飲品。

10日課程嘅心路歷程,如果大家有興趣,將來同大家分享。可以簡短回顧一下嘅係,當時每日「晩餐」一杯何華田,已令我覺得好幸福。各位漁民,我哋除咗有privilege可以留喺屋企外,仲有彈藥可以捉魚,我認為我哋比起好多人,的確好幸運及好幸福。

最後,想同大家分享吓另一位我好欣賞嘅接近光頭佬 ─ Yuval Noah Harari口中嘅Mediation,佢喺最新一本著作21 lessons for the 21st century內,分享咗佢練習Vipassana嘅經驗。 如果各位唔想睇字,呢度有片,自己睇。

“I practice Vipassana Meditation to see reality more clearly…… If I can’t observe the reality of my own breath for 10 seconds, how can I hope to observe the reality of the global political and economic system? “ Yuval Noah Harari.

至於Meditation對人腦不同部份嘅影響,安全感的訓練(完結篇)再講。

Thank you and goodbye all Fishers XX.

Historian Yuval Noah Harari on Vipassana Meditation 

Author of Sapiens:

https://youtu.be/m_gfIaCfRcU

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2020-04-12

分類