【名家給力場】美股反覆 主要係聯儲局放軟手腳

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】踏入五月,不論美股定港股表現都幾反覆,投資者都問﹕今年係咪都會「sell in May」?

「股市漁夫」創辦人莊志雄認為,美股最近反覆,主要係聯儲局放軟手腳所致,因在美股之前一輪反彈之後,聯儲局每周買債金額,由四五千億美元縮減至不足一千億,美股上升動力自然減弱。

佢又指,自3月底位標普五百已反彈逾三成,贏晒其他市場,只要Amazon、Alphabet等科網巨企再夾上,標普五百後市彈上三千點並不出奇,但問題係科網巨企估值原本已好貴,未來再以盈利增長將估價再推上去並不容易...【Now財經台】睇番由3月23日底位至5月初呢段期間,標普五百能源類升咗三成,但若睇番期間嘅商品指數,油/能源類別其實係跌。 

https://finance.now.com/news/post.php?id=582166

「股市漁夫」創辦人莊志雄認為,油價跌但油股升,主要係受夾淡倉因素帶動,相反,貴金屬類股份升,就有基本因素支持,而睇番近月貴金屬嘅商品指數,亦升咗約9%。

對於近來好多人都問起金價,Lewis話佢自2018年第四季已開始睇好黃金,屬長線,佢亦唔認為依家係獲利時候,但若問到係咪入市時機,佢就建議最好再等吓深度啲嘅調整先至買入。

https://finance.now.com/news/post.php?id=582167

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2020-05-06

分類