【漁民系列】漁美人與慳妹空姐 #3

「請注意頁底重要聲明」

Chanel與黃金

#慳妹空姐: 弊啦!弊啦! 一個星期啫,黃金跌穿咗USD 2000,仲曾經失守過USD1900 呀!🥺

#漁美人: 你幾時轉咗Channel由娛樂優閒台變咗財經台?

慳妹空姐: 又係你叫我襯no paid leave學做asset allocation,我都未趕得切做好 allocation,唯一嘅asset –黃金就跌。

漁美人: 雖然你只係買咗黃金相關嘅產品, 但你又唔好誤會自己唯一嘅asset係黃金。你仲有港紙、外幣、定期同埋公司份ORSO呀,只係你未積極處理佢哋啫。咁你啲黃金相關產品,佔總資產幾多%,計咗未啫?

慳妹空姐: 暫時1%係實金,其餘黃金同金礦股ETF就係跟Plan ABCDE,用嚟抗滯脹同惡性通脹,每款買咗1注喳,仲有2注未買! 聽你話船長教嘅!

漁美人: 聽教係乖嘅。不過你得嗰1%實金,同埋各1注嘅ETF,使唔使嗌晒救命咁呀! 當年你用成個月糧買咗人生第1個名牌包包—Chanel,都冇咁誇張啦。你仲記唔記得嗰時個袋幾錢?

慳妹空姐 :  嗰時一個月人工咪得嗰萬零蚊 …….2008年暑假時,1歐羅兌港元大約$12,個袋大約千幾歐羅,退埋稅,港紙1萬8千蚊有找。

漁美人:咁依家歐羅兌港元幾錢?

慳妹空姐: 依家歐羅得番$9左右喳,攪到我啲outport allowance變相縮晒水!😠

漁美人:好喇,咁同一個袋,因為匯率低咗,以家買係咪平啲囉?

慳妹空姐: 係喎!咁計咪一萬咪左右可以買到個Chanel?即刻要買多個啦! 𠵱?🤔 咪住先……冇可能! 等我上網睇吓行情。 哇!香港官網話依家嘅建議零售價係4萬8千幾!😱 歐羅雖然平咗,但係我個袋個價錢反而triple咗!雖然用咗咁多年,但依家二手拎番出去賣,可能仲有得賺!

漁美人:哈哈哈!好彩你都傻唔晒!都知道以家萬幾蚊買個Chanel係冇可能。賣咗佢,你捨得咩?

慳妹空姐:😛😛😛 唔捨得呀!呢個袋除咗為咗满足我少少嘅虛榮心之外,另一方面係奬勵自己努力嘅成果。所以我點都唔會賣!

漁美人:係囉,我記得當時你同我講,你將來總會有機會出席一啲場合需要拎個Chanel出嚟見人。另外,你又相信Chanel只會不斷加價。因此即使當時幾肉痛都好,都決定買咗佢。今時今日睇番,買呢個袋你覺得值唔值丫?

慳妹空姐:梗係值啦!買咗十幾年,個款又唔會out嘅,陪展博出席公司活動時又唔會失禮佢。我當年買嘅價錢仲係以家嘅1/3 喳。簡直物超所值!😏

漁美人:係囉!你對Chanel 咁有信心點解反而對有貨幣價值嘅黃金就冇呢? 今年以嚟,你完全冇機會用過個袋,佢一直都只係喺衣櫃入面,不過你都唔會急住賣咗佢, 因為你相信不久將來喺某啲場合,Chanel會再有用武之地。用同一個邏輯去諗,假如你相信跟Guns and Gems會發生 ( which is依家發生緊),咁點解你會因為佢依家平咗,就慌失失?Chanel 減價到1萬時,你會想買多個。咁黃金呢?減價到幾多時你會想買多啲?

Goodbye and thank you all Fishers XX

Chanel logo: 網上圖片

延伸文章: 【漁民系列】漁美人與慳妹空姐 #2   

https://www.stockfisher.com.hk/post/5f2aa44a7819f96564786163/%E3%80%90%E6%BC%81%E6%B0%91%E7%B3%BB%E5%88%97%E3%80%91%E6%BC%81%E7%BE%8E%E4%BA%BA%E8%88%87%E6%85%B3%E5%A6%B9%E7%A9%BA%E5%A7%90%20#2

【漁民系列】漁美人與慳妹空姐%20#2

 

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2020-08-12