【名家給力場】新興市場今年較值博?

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】港股今日衝上31000點,美股亦強勢,道指噚晩又破頂,但其實新興市場表現都唔輸蝕,今年係咪有機會跑贏?

「股市漁夫」創辦人莊志雄指,其實美股喺舊年9月有一個幾明顯嘅變化,開始炒經濟重啟,加上美元回軟,債息又慢慢升返上去,有利舊經濟同新興市場,所以美股喺9月初見咗高位後,一般人鍾意揸嘅股票都跑輸指數,除咗Alphabet,Facebook更加要輸錢,反而新興市場表現更好,單係指數已跑贏個股,因為新興市場嘅ETF,以六個月計,升咗20%至30%。佢又話,過去幾個月,美股買指數贏錢容易過買股,投資者鍾意揸嘅股票表現都幾參差,Tesla舊年係造得最好,但今年就無力升,跟唔到個指數。

Lewis話,新興市場就中國造得最好,計埋人民幣升值嘅滬深300 ETF跑贏印度、俄羅斯、巴西,帶挈埋港股喺牛年返嚟都開紅盤。如果純粹以估值角度出發,新興市場係較值博,但要留意...

上集:https://finance.now.com/analysis/study.php?topicId=3&newsId=640846&c=

下集:https://finance.now.com/analysis/study.php?topicId=3&newsId=640847&c=

 

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2021-02-17