【名家給力場】美國出現滯脹有理

「請注意頁底重要聲明」

【名家給力場】美國出現滯脹有理

 
【Now財經台】美國通脹係咪真係一如聯儲局所講只係暫時性,明年第2、3季就會回落,暫時仲係未知數,但相信美國人會感受到通脹壓力愈來愈大,咁人工升幅追唔追得上?
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,最近美國人唔肯返工嘅情況嚴重咗,問題係要睇企業會唔會大幅加薪去吸引人返工,如果會的話就會影響企業盈利,加上依家通脹升得快過人工,而美國總統拜登嘅支持度又一路跌,所以政府係有壓低通脹嘅壓力,依家唯一唔知係聯儲局會唔會任由通脹繼續升,尤其聯儲局主席可能會換人。
 
Lewis又話,其實聯儲局嘅口風都變咗,估計通脹明年下半年有機回落,如果通脹明年9月先回落,咁係咪暫時性?反映市場唔係錯,美國出現滯脹係有道理,只係聯儲局嘅行動跟唔上個形勢。
 
 

【名家給力場】美國出現滯脹有理(上)

https://finance.now.com/news/post.php?id=697504
 
 

【名家給力場】美國出現滯脹有理(下)

https://finance.now.com/news/post.php?id=697505
 

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2021-11-17