【名家給力場】美國加息有早冇遲

「請注意頁底重要聲明」

【名家給力場】美國加息有早冇遲

【Now財經台】聯儲局主席鮑威爾噚晚突然轉「鷹」嚇冧美股,佢話可能考慮提早完成「收水」,又改口話依家通脹睇嚟唔係一路講緊嘅暫時性,市場嘅加息預期急升溫,到底美國最快會幾時加息?

「股市漁夫」創辦人莊志雄指,市場預期明年6月美國利率會去到0.8厘,9月會升至1.5厘,12月更加會見2.2厘水平,而成件事係有迹可尋,因為FOMC開完會之後,見到避險資產大部分時間都造得好過股票指數。

Lewis又認為,鮑威爾突然轉「鷹」嘅原因係,鮑威爾同總統拜登傾連任問題時,拜登希望能夠控制通脹,因為股市升對拜登民望冇幫助,但通脹問題就會有影響,依家拜登嘅支持度已經跌到40%,所以一定要諗計抗通脹,通脹上升同物流減少有好大嘅關聯性,但變種新冠病毒Omicron會令物流問題再度惡化,由於通脹短期内都好難降溫,所以鮑威爾應該唔會改口,聯儲局加息只會有早冇遲,除非美股冧得好犀利。

YouTube連結:https://youtu.be/jqkRIrjQ-fM

 

 

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2021-12-01