【名家給力場】能源ETF有貨冇貨點部署?

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】美股自3月中股市低位至今,喺各類ETF之中,能源板塊係一支獨秀,不過,之前能源股表現強勢,美國眾議院議長佩洛西提出,要防止油企抬價,可能會收暴利稅或管規價格,市場一窩峰衝去買能源板塊,其實係咪好危險?
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,現時美股盈利增長大部分係靠能源企業或石油公司支撐住,但由於油價飆升,美國汽油價格創緊新高,民眾怨聲載道,加上好多人係「月光族」,要靠信用卡借貸生活,導致循環借貸數字飆升,佢估計,美國政府喺呢方面會「做嘢」,到時唔多唔少會削弱能源企業未來嘅賺錢能力。
 
Lewis又話,標普500指數喺3月中見過低位後,成功收復部分失地,主要靠能源板塊升咗22%撐住,如果唔係標指跌得仲甘,依家資金一面倒湧入能源板塊,即所謂「擠擁交易」,冇貨就唔建議追,有貨就可以逐步推高止賺位,睇下可以升幾耐,一旦有重磅消息出,例如控制價格,走勢可以急速逆轉。
 
上集:https://finance.now.com/analysis/post.php?id=736187&type=338
 
下集:https://finance.now.com/analysis/post.php?id=736188&type=338

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-06-10