【名家給力場】美股熊巿反彈未完?

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】美股噚晚勁彈,睇返過去一星期,外圍、新興市場股市表現都唔錯,但A股、港股因內房「爛尾樓」風暴而跑輸,點解讀上周外圍呢個反彈?係咪反映已經見咗短期底?
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,今次嘅反彈已經行咗幾個星期,雖然反彈比較反覆,但如果計返收巿低位,標指噚晚彈到6%至7%,如果係熊巿反彈,佢認為仲有得彈,但係反彈嘅情況都有分先後次序,從環球股巿嚟講,第1季A股、港股跌得最殘,所以會率先反彈,美股跌到6月就開始反彈,同樣都係由跌到最殘嘅增長股、科技股及虛擬貨幣彈起先。不過,去到反彈中段,其他大巿值美股都反彈,所以過去一星期就唔同之前,而納指就跑嬴咗ARKK。
 
佢又話,去到今個星期,由於大家都以為美元出現突破,但依家已跌穿晒突破日嘅升幅,變咗歐元有得升,幫到歐洲股巿,而歐元升幅更高達6%,所以歐美股巿係全面反彈。
 
Lewis認為,由於美元早前強勢,令投資者對新興巿場有憂慮,加上內房危機影響緊A股、港股,但A股、港股之前都試過跌得幾殘,佢提醒投資者唔好喺上落巿高追,喺低位亦唔使太驚,反而可以考慮買返啲貨。
 
上集:https://finance.now.com/analysis/post.php?id=743429&type=338
 
下集:https://finance.now.com/analysis/post.php?id=743430&type=338

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-07-20