【名家給力場】做美元定存要小心

「請注意頁底重要聲明」

Now財經台】金融市場依家嘅恐慌情緒,其實唔止喺債市出現,其他資產亦有類似情況,當跨資產都有呢個問題時,到底情況有幾嚴重?此外,有調查發現,基金經理揸現金水平係高咗,根據過往經驗,一旦出現呢個現象係咪要更加警惕?

「股市漁夫」創辦人莊志雄指,跨資產類別表現嘅波幅係居高不下,情況比2008年初更差,當時由於美國開始減息,跨資產類別波幅一度回落,之後發生雷曼事件,波幅又抽咗上去,意味各類資產齊齊向下,依家一直處於150樓上,意味市場依家非常不安。

Lewis又話,今年係股債一齊跌,投資者過去幾十年都會做就係股價合一,即組合內60%係股票,40%係債券,今年係100年以來最差,表現遠差過2008年,今年大量機構投資者股債合一嘅組合跌咗30%,負財富效應將會好嚴重,會影響外國甚至全世界投資者嘅消費意欲。

佢又話,基金經理現金水平持續增加,睇返過去10年,當基金經理嘅現金水平高企,都係一個買貨時機,係一個相反指標,但今次美股係泡沫爆破,現金水平要再高啲先係入市時機,點解依家咁多人匿去現金,因為股債都唔掂,所以好多人揸美元,最近聽到唔少人教人做美元定存,甚至做1年定期,Lewis提醒投資者必須小心,因為...

【名家給力場】做美元定存要小心()

https://finance.now.com/analysis/post.php?id=760643&type=338

【名家給力場】做美元定存要小心()

https://finance.now.com/analysis/post.php?type=338&id=760644

 

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2022-10-19