【名家給力場】港股宜做上落市操作兼減磅

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】恒指過去2個月跑贏好多資產,內地放完農曆新年長假後復市,雖然北水重臨,但頭兩日都係沽貨,今日就稍為喘定返,但港股其實升咗唔少,呢兩日嘅回調可能係短線健康調整,港股後市又會點走?
 
「股市漁夫」創辦人莊志雄指,如果以低位計,恒指喺兩個幾月已升超過50%,所以唔應該再追貨,雖然恒指係全球股市中做得最好嘅指數,即使市況冇問題,都最好等回調先再加倉,因為睇返個別股份,尤其係指數成分股,好多股份嘅蟹貨仲未消化晒,今次恒指升得咁勁,的確係超預期,Lewis又話,舊年第4季已經講過唔好睇淡港股,而今年1月表現係較預期好,但佢認為,操作上仍當上落市咁做,可以喺低位或散戶比較悲觀時加多啲貨,依家咁多人話牛市重臨,反而就要減持,唔好畀情緒牽動得太緊要,因為今年仲有好多變數。
 
視頻鏈接:https://youtu.be/tTNsO4KAgv4

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2023-02-01