【名家給力場 - 金Sir】北水難扭港股「陰跌」局面

「請注意頁底重要聲明」

【Now財經台】港股喺持續超賣下,今日終於有一個唔錯嘅反彈,但一浪低於一浪嘅格局未變,在內地經濟放緩等負面因素困擾下,港股後市會唔會延續依家呢個區間上落格局?未來會唔會出現一啲可以扭轉劣勢嘅利好因素?

勝利瑞柏基金管理合伙人暨投資總監陳建良指,之前都講過恒指會維持上落格局,要扭轉依家嘅局面唔容易,因為香港經濟情況好貼近內地,貨幣政策卻跟隨美國偏向緊縮,兩面夾攻下,港股較難只因估值低而突然翻身。佢又指,市場認為港股成交淡靜係因為北水未回歸,但實際上,即使北水可帶旺成交,但唔代表北水就是買,帶動市場上升。

KL續指,恒指依家已經唔再係區間上落,已明顯突破咗第2、第3季嘅區間,慢慢向下,但突破方式唔係大跌後出現大成交,而係「陰啲陰啲」咁跌,穿底就升少少,之後又跌過,成交愈來愈少。

佢又話,價值投資者唔肯入市,加上之前有外資沽空港股,唔睇好中國經濟又唔肯平倉。如果任意一方調頭,成交理應開始較明顯上升。預期可能要等港股喺大成交下大跌,引相關資金出籠,才有機會扭轉局面。

【名家給力場】北水難扭港股「陰跌」局面(上)

https://finance.now.com/analysis/post.php?id=823616&type=309

【名家給力場】北水難扭港股「陰跌」局面(下)

https://finance.now.com/analysis/post.php?type=309&id=823617

重要聲明:股市漁夫內的所有內容,包括本影片,絕不構成任何投資意見或購買任何股票及金融產品的特定推薦意見及/或不構成任何游說或要約,以購買、出售或以其他方式交易任何證券、期貨、期權或其他金融工具或其他產品,漁夫系統的內容亦並非就任何個別投資者的特定投資目標、財務狀況及個別需要而編製。投資者不應只按漁夫系統的內容進行投資。用戶必須留意,漁夫系統的所有訊號,並非是買賣訊號或任何投資建議,而所有訊號均是全自動用第三方提供之客觀市場數據計算出來的結果,當中並不涉及任何人為的想法、修改、修訂或任何投資建議。本網站包含的所有內容、資訊、訊號,並不針對任何特定的投資目標、財務狀況以及可能使用或接收該內容的特定人員的特定需求。在作出任何投資決定前,投資者應考慮各種金融產品的個別特點、個人的投資目標、可承受的風險程度及其他因素,並適當地尋求獨立的財務及專業意見。

詳情請重溫股市漁夫FAQ免責聲明。

最後更新: 2023-10-07